تصویر غیرواقعی ایران بزرگترین چالش است

admin دسته‌بندی نشده

به گزارش ایسنا بوسیله نقل از روابط اشتراکی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری داخل دیدار با سیدضیاء هاشمی ـ رایزن جدید فرهنگی ایران در کشور سوئد ـ و محمدعلی کیانی ـ مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از ملک ـ یادآور شد: این مجمع با شعار اجرایی شدن تفاهم نامه شریک میان وزارت گردشگری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به برهان وجه اشتراک مجله در ماموریت ها تشکیل شده است تا با غم راستا کردن حجم ها، چشم انداز و اهداف موجود گامی عملیاتی بخاطر ایجاد تصویر مثبت از ایران برداشته شود.

او ابرام کرد: مرام گذاری مشترک وزارت گردشگری و سازمان ادب و ارتباطات اسلامی بوسیله منظور کاهش «ایران هراسی» و عکس العمل ظرفیت ها، توانمندی ها و نمایش چهره واقعی سرزمین در تحقق سفری مصون می تواند گامی عمده به شمار آید.

وی دنباله داد: مقابل پژوهش های میدانی صورت محزون دیدگاه گردشگران ورودی به ملک قبل و بعد از دخول بسیار متفاوت است و با وجود اینکه اغلب با نظر منفی ایران را به نشانی مقصد گردشگری انتخاب می کنند اما هنگام خروج آنچه از جامعه حقیقی ایران درک کرده اند را کاملا مغایر با تبلیغات منفی ناشی از ایران هراسی اعلام می کنند.  

دستیار گردشگری با اظهار اینکه تعامل هر دو مدخل می تواند تو پایش و شناخت دقیق بازارهای کمال مطلوب گردشگری خارجی کشور بسیار طرز کار باشد، اصرار کرد: ورود به لایه های اجتماعی کشوری که قصد ورود گردشگر از آن را داریم می تواند با کمک رایزنان فرهنگی مقیم به راحتی انجام شود و اضافه اطلاعات باریک بین از بخش های مختلف مرتبط قطعاً در اثرگذاری روش های بازاریابی و اخذ نتیجه دلخواه کارگر خواهد حیات.  

وی با پافشاری بر اینکه شرکت متقابل و  یکروز مندی از ظرفیت های متعدد ۸۵ شعبه راه اندازی اتیکت و ارتباطات اسلامی داخل ۸۵ قلمرو از پروگرام های این وزارت است، گفت: طبق آخرین آمار سازمان جهانی گردشگری متوسط هزینه کرد گردشگران ورودی بوسیله کشورهای منطقه جنوب آسیا که ایران نیز داخل آن استراحت دارد، ۱۳۷۵ دلار است. از این رو با داخل دیدن شهود نتایج اقتصادی ورود گردشگران اجنبی تو پهلو سایر منافع ملی که هر گردشگر سفیر فرهنگی بوسیله شمار می آید و موجب تبلیغ جاهل مستقیم از امنیت، صلح و آرامش موجود در سرزمین خواهد شد، قطعا سبب علت مضاعف مشترک خواهد شد.  

تیموری دنباله انصاف: ایران در سال ۱۳۹۷ با ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگری ورودی و ۵۲ درصد نمو و درسال ۱۳۹۸ با وجود بحران های سه ماهه پایانی سال، با ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار نفر با ۱۱ درصد رشد مواجه بوده است که این مسیر رو بوسیله جلو که بدبختانه بوسیله دلیل بحران کرونا با چالش مواجه شد، نشان از توفیق در بازارشناسی و بازاریابی در کشورهای همسایه دارد و موافق اعلام راه اندازی جهانی گردشگری (UNWTO) با دومین نمو سریع جهانی همراه بوده است.  

معاون گردشگری، تمرکز بر بازاریابی دیجیتال و تمهید امانت های تبلیغاتی مرتبط و محتواهای مجازی را با هدف ابداع اعتمادسازی و انعکاس نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی داخل تاسیسات گردشگری و در نهایت تحقق سفری ایمن در ایام هیاهو کرونا را بسیار مفید خواند.

وی همچنین با تشریح ظرفیت های برند گردشگری ایران بخاطر رایزن جدید فرهنگی سوئد، اظهار کرد: طبق پژوهش انجام شده بخاطر دستیابی به برند گردشگری ایران، آنچه بخاطر گردشگران خارجی ورودی بوسیله ملک زیاد از هر چیز دارای اهمیت است، حس عمیق مهمان نوازی و مهربانی ایرانیان است و آنچه که بسیار تشنه دانستن آن هستند آگاهی و یار هر چه بیشتر از دنیای معاصر ایران، شرایط حال مهیا و دستاورهای موجود در عرصه های مختلف است. از این رو تلاش مشترک هر دو مقدر شدن می تواند دستیابی به نتیجه ای سزاوار سرزنش کام را داخل صنعتی گردشگری ملک موجب شود.     

تیموری، سوئد را کشور بنیادی حوزه اسکاندیناوی خواند و افزود: این کشور با حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت، دارای گردشگران ورودی متجاوز از ۷ میلیون  نفر است و حجم های گردشگری متعددی برای همکاری به ویژه در زمینه آموزش گردشگری و نیز برگزاری هفته های فرهنگی مشترک به نیت شناخت بیشتر متقابل دارد.

انتهای پیام

شاید دوست داشته باشید:

ایران از قدرتش در تنگه هرمز و خلیج فارس برای اصابت با جبر جنوبی استعمال نرم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون انتظاری با بیان اینکه در ارتباط با اقدام کره جنوبی داخل […]

ابوالفتح: میان چین و آمریکا جنگ است ولی با ابزار غیرنظامی

ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تحولات و تکثیر نهضت ها میان چین و آمریکا به خاص تعطیلی […]

جنگنده ای که بوسیله هواپیمای مسافربری ماهان نزدیک شد از چه نوع بود؟

ASGHAROOOOبهSGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین هواپیمای اف-۱۵ ایگل یا عقاب یک هواپیما جنگنده مورد سرنشین دو موتوره تاکتیکی است که بوسیله […]